Soitin hammaslääkärini ajanvaraukseen. Ennen kuulematon nuori nainen vastasi. Kerroin että paikkaa on lohjennut ja tarvitsin ajan. Tykkäsin kun hän oli niin palvelualtis ja ystävällinen. Kysyi vielä osasinko sanoa missä kohtaa lohkeama oli jotta hän voisi valmiiksi kirjoittaa tietoja dentistilleni. Kuulin sanovani "oikeassa alaposkessa" - hoh hoh - ja korjasin "alaleuassa".
Suljin puhelimen, hymyilin huvittuneena omalle hölmöydelleni ja muistin Aasiakas.net -sivuston kirjoituksia joilla aspat ( = asiakaspalvelijat ) naureskelevat asiakkaiden tyhmyydelle. Tämä ei takuulla kuulunut niihin aspoihin jotka tarttuvat muiden töppöyksiin ja ivaavat selän takana. Sen huomasi ja kuuli heti puhelun alkumetreiltä.
En arvosta ilkeää poskensoittoa, mutta sen sijaan pidän poskettoman hauskasta huumorista. Kunhan saan alaposken kuntoon voin jatkaa poskisolistina.
Paljon mukavempi mennä poskeaan korjauttamaan kun jo puhelimessa saa hyvän palvelun;-)
ReplyDeleteJaa sun piti sitten tulla soittaan poskee tänne :D
ReplyDeleteAika posketonta meininkiä :) (heh heh)
ReplyDeleteNo nyt keksit vihdoin nimen noille leuan viereen valahteneille poskieni osille, kiitos, alaposkiahan ne!
ReplyDeleteAsiakkaille naureskelu kertoo omasta väsymyksestä ja kyynistymisestä. Usein työpaikkakulttuuri tekee siitä normin. Hyväntahtoisena naureskelu pysyy vain, jos muistaa nauraa välillä itselleenkin.
ReplyDelete