Sunday, February 15, 2009

Kalliit blogiystäväni



Rakkaat kanssabloggarit

Seuraa tuumailua aiheesta ystävyys nyt vasta dagen efter Ystävänpäivä koska en aikaisemmin ehtinyt. Kiitos ystävällisistä kommenteista, joista kaikkiin en ole saanut vastatuksi. 

Muutama vuosi on tullut blogattua. On kokemuksia, tuntemuksia, havaintoja blogilaisten ystävyydestä, kaveruudesta bloggareiden välillä, avunannosta ja ystävällisyydestä silloin kun se on ollut tarpeen. 

Olen joskus itse ollut ystävä hädässä, ja olen saanut tukea oman heikkouden aikana.

Se on kamala paikka kun kommenttilaatikkoon ilmestyy anonyymi solvaaja. Sitä ei voi tajuta muu kuin se jolle se on tapahtunut. Blogiystävät ovat kultaa kalliimpia sellaisella hetkellä. 

Ystävänpäivän jälkihehkussa muistan niitä jotka tulivat avukseni pari vuotta sitten toisessa blogissani. Olen poistanut sieltä miehen nimellä esiintyneen tyypin  kommentit, joissa jopa uhkausta esiintyi. Useampikin blogitoveri astui noihin aikoihin avukseni ja otti kommenttilaatikossa kantaa.  Pikkujuttu heille, minulle tuolloin iso.

Itse olin yhteen aikaan tukemassa espanjalaista Mariaa jonka blogi lopulta kivitettiin kuoliaaksi. Kukapa viitsii blogia pitää jos anonyymit ottavat sen silmätikukseen.

Omat blogit edelleen elinvoimaisia. 

Sydämellinen kiitos BLOGIYSTÄVILLE. 



No comments:

Post a Comment